W 2012 roku Facebook udostępnił wiele nowych, ciekawych formatów reklamowych Ilość użytkowników Facebooka przekroczyła już miliard użytkowników
Kontakt z nami

Napisz

Film pod tytułem 'Facebook Manners and You' zdobył w 2009 roku specjalną nagrodę Webby Award. Film śmieszy m.in. próbą przedstawienia jak mógłby wyglądać Facebook w latach 50-ych XX wieku. Z resztą, obejrzyjcie sami:

Informacje zamieszczone na Facebooku przeglądają nie tylko nasi znajomi, ale np. policja, detektywi, zazdrosny partner, a także obecni czy potencjalni przyszli pracodawcy. Nie warto zatem szkalować i oczerniać na Facebooku lub też prezentować informacji zbyt prywatnych, które mogą być wykorzystane przeciwko nam.

Oto co uchwycił nasz reporter

marketing

promocja

pr

reklama

Wszystko o stojakach reklamowych

To, jaką reklamę zapewnimy naszej firmie, w znacznym stopniu wpłynie na jej sukces. Jednak w przypadku niewielkich firm nie zawsze możemy przeznaczyć duże pieniądze na kosztowną kampanię reklamową. Bardzo dobrym rozwiązaniem, które nie wymaga dużych nakładów finansowych, jest zastosowanie stojaków reklamowych. Ta forma reklamy jest powszechnie stosowana także przez większe firmy.

Materiały reklamowe, których prezentację umożliwiają specjalnie skonstruowane stojaki, przyciagają uwagę potencjalnych klientów, zwłaszcza, gdy umieści się je w odpowiednim miejscu. Oczywiście istnieją różnego typu stojaki reklamowe, a to, którego użyjemy, by zaprezentować naszą firmę, zależy od naszych potrzeb i pomysłów.

Ceny stojaków służących reklamie są rozmaite. Jednak całkiem niewielkim kosztem możemy nabyć efektowny, lekki stojak, który będzie się prezentować profesjonalnie i atrakcyjnie. Stojaki pozwalające tanim kosztem na ekspozycję dużych materiałów reklamowych są lekkie i nie sprawiają trudności przy ich rozłożeniu. Przykładowe rozmiary grafik prezentowanych na takich stojakach to 180cm x 80cm, 200cm x 120cm, czy 200cm x 150cm.

Bardziej zaawansowanym rodzajem stojaków reklamowych jest na przykład stojak obrotowy. Obracają się one wokół własnej osi, przez co mogą przyciągać większą uwagę, umożliwiają też prezentację dużej ilości informacji. Takie stojaki warto umieszczać na przykład w centrach handlowych.

Popularne są także stojaki, które są stworzone z myślą o prezentacji materiałów niewielkich rozmiarów. Świetnie sprawdzają się stojaki na ulotki - pozwalają potencjalnemu klientowi wziąć ulotkę, jeśli w dostatecznym stopniu zainteresował się naszą ofertą. Często są one rozkładane w pobliżu stanowisk promocyjnych.

Zamieścił(a) Jaga, w piątek dnia 04 marca 2015r


Marketing Promocja Reklama Pr Public relations Akcesoria reklamowe Artykuły reklamowe
Copyright © 2008 buytemplates.net. All Rights Reserved. E4.0.1