W 2012 roku Facebook udostępnił wiele nowych, ciekawych formatów reklamowych Ilość użytkowników Facebooka przekroczyła już miliard użytkowników
Kontakt z nami

Napisz

Film pod tytułem 'Facebook Manners and You' zdobył w 2009 roku specjalną nagrodę Webby Award. Film śmieszy m.in. próbą przedstawienia jak mógłby wyglądać Facebook w latach 50-ych XX wieku. Z resztą, obejrzyjcie sami:

Informacje zamieszczone na Facebooku przeglądają nie tylko nasi znajomi, ale np. policja, detektywi, zazdrosny partner, a także obecni czy potencjalni przyszli pracodawcy. Nie warto zatem szkalować i oczerniać na Facebooku lub też prezentować informacji zbyt prywatnych, które mogą być wykorzystane przeciwko nam.

Moloh - Agencja Reklamowa
52-213 Wrocław, ul. Ułańska 48
Polska,
Telefon: 71 798 13 88, 501 458 883 Fax: 71 722 33 34
Oto co uchwycił nasz reporter

marketing

reklama

promocja

Reklama na ulicy?

Bardzo często decydując się na reklamę naszej firmy i świadczonych przez nas usług, bądź oferowanych produktów, decydujemy się na skorzystanie z usług agencji marketingowej, której powierzamy podjęcie odpowiednich działań. Warto jednak wiedzieć, że nie każda tego typu agencja oferuje usługi na najwyższym poziomie - często rodzaj wykupionej przez nią reklamy nie jest adekwatny do danej firmy. Skupmy się na mniejszych przedsiębiorstwach i usługach oferowanych na rynku lokalnym. Jak dotrzeć do potencjalnego klienta?

Jednym z najprostszych rozwiązań jest wykupienie reklamy w lokalnej stacji telewizyjnej, bądź rozgłośni radiowej. Warto jednak przemyśleć, czy będzie to uzasadnione ekonomicznie, gdyż tego typu marketing nie należy do najtańszych. Co prawda tańszą alternatywą mogą być ogłoszenia wykupione w lokalnej gazecie (czy to płatnej, czy rozdawanej za darmo), to jednak dalej dla większości przedsiębiorców mogą to być spore koszty.

Znacznie lepszy rozwiązaniem jest jakakolwiek reklama "na ulicy" - czy to w formie rozwieszonych bilboardów, czy chociażby plakatów. Warto się jednak upewnić, czy miejsca, w których będą wisiały nasze reklamy są miejscami do tego przeznaczonymi! W innym przypadku możemy spotkać się z dotkliwymi karami finansowymi. Jak już dotarliśmy do bilboardów i plakatów, to niemal każda drukarnia tak jak Moloh.pl z Wrocławia ma również w swojej ofercie różnego rodzaju ulotki - to również doskonały sposób na dotarcie do potencjalnego klienta. Największą efektywność uzyskamy jednak przy zastosowaniu dobrze przygotowanych ulotek i rozdawaniu ich w odpowiednich miejscach - muszą być one dopasowane do profilu działalności firmy (np. ciężko o nowego klienta, jeżeli będziemy rozdawać ulotki dotyczące suplementów diety dla osób po pięćdziesiątym roku życia pod szkołami licealnymi...)

Niezależnie jednak od tego, jaki typ reklamy wybierzemy, zastanówmy się najpierw nad tym, kim są nasi klienci. Tylko w ten sposób będziemy mogli dotrzeć do nich w odpowiedni sposób, a tym samym zwiększyć zyski naszej firmy!

Zamieścił(a) Jaga, w piątek dnia 25 sierpnia 2014r


Marketing Promocja Reklama Pr Public relations Akcesoria reklamowe Artykuły reklamowe
Copyright © 2008 buytemplates.net. All Rights Reserved. E4.0.1