W 2012 roku Facebook udostępnił wiele nowych, ciekawych formatów reklamowych Ilość użytkowników Facebooka przekroczyła już miliard użytkowników
Kontakt z nami

Napisz

Film pod tytułem 'Facebook Manners and You' zdobył w 2009 roku specjalną nagrodę Webby Award. Film śmieszy m.in. próbą przedstawienia jak mógłby wyglądać Facebook w latach 50-ych XX wieku. Z resztą, obejrzyjcie sami:

Informacje zamieszczone na Facebooku przeglądają nie tylko nasi znajomi, ale np. policja, detektywi, zazdrosny partner, a także obecni czy potencjalni przyszli pracodawcy. Nie warto zatem szkalować i oczerniać na Facebooku lub też prezentować informacji zbyt prywatnych, które mogą być wykorzystane przeciwko nam.

public relations

Kim jest "tajemniczy klient"?

marketing, pr, promocja, public relations, reklama

Kim jest

(...) klienta obowiązujące w danej firmie. Ta wiedza będzie stanowić wytyczne do przeprowadzenia badania. Mystery Shopper udaje się do danej placówki jako zwykły klient i z tego poziomu dokonuje oceny pod kontem wyglądu i czystości punktu, ekspozycji i prezentacji produktów, obsługi klienta i budowania stosunku lojalności klienta wobec (...)

Czytaj dalej

Jak pozyskać nowych klientów przez internet?

generowanie leadów, leady b2b, marketing, public relations, reklama

Jak pozyskać nowych klientów przez internet?

(...) przekonywujący. Oczywiście pierwsze wrażenie, które zrobi na kliencie to podstawa, od tego zaczyna się dalsza część. Musimy mieć również na uwadze wybór odpowiedniego kanału marketingowego. Mamy do dyspozycji bezpośredni kontakt lub nowoczesną metodę marketingu internetowego taką jak platforma content marketingu. Oczywiście każdy z (...)

Czytaj dalej

Jak badać opinie klientów?

marketing, promocja, public relations, szkolenia

Jak badać opinie klientów?

(...) zatem kilka elementów i faz, jakie mają charakter powtarzalny. Celowe - istotne dla podjęcia konkretnej decyzji, do konkretnego problemu.Funkcje badań marketingowych to w szczególności:- kontrolna - audit realizacji celu np. kampanii promocyjnej, czy wybrany cel jest realizowany oraz z jakim skutkiem,- wyjaśniająca - wyjaśnienie powodów oraz powiązań zaistniałej sytuacji, poszukujemy zależności przyczynowo-skutkowych, np. podnosimy cenę i zakładamy, że wywoła to jakąś reakcję, należy zatem to zweryfikować,- opisowa - pokazuje otoczenie rynkowe (rynku, konkurencji, itp.),- innowacyjna - szukanie na rynku nowatorskich szans, zmian, rozwiązań na wprowadzanie nowych zadań,- prognostyczna - polega na prognozowaniu przyszłości na podstawie tego, co było w przeszłości (prognozowanie trendu).Jednym z narzędzi marketingowych, (...)

Czytaj dalej

Rodzaje i typy badań z obszaru rynku

marketing, pr, promocja, public relations, reklama

Rodzaje i typy badań z obszaru rynku

(...) pracodawcy preferują zatrudniać kandydatów do pracy na bazie tradycyjnej umowy o pracę. Nasz ośrodek badań opinii publicznej realizuje badania rynku i opinii publicznej z uwzględnieniem nowoczesnych zdobyczy z obszaru marketingu społecznego. Struktura naszego ośrodka skupia umiejscowione w kluczowych miastach w kraju centra badania opinii publicznej. Lista firm badania opinii publicznej, które blisko z nami kooperują, dostępna jest na naszej firmowej witrynie internetowej. Odnajdziecie tam dodatkowo opisy stosowanych przez nas rodzajów badania (...)

Czytaj dalej

Marketing Promocja Reklama Pr Public relations Akcesoria reklamowe Artykuły reklamowe
Copyright © 2008 buytemplates.net. All Rights Reserved. E4.0.1