promocja

Produkcja filmowa Warszawa

film, pr, promocja, reklama, video, video marketing

Produkcja filmowa Warszawa

(...) przyszłych pracowników o dużym doświadczeniu.W naszej ofercie znajdują się także bardzo praktyczne filmy szkoleniowe, w które wkładamy naszą wiedzę zdobytą na przestrzeni lat. Szkolenia multimedialne są nowoczesną i oszczędną formą nauczania. Z każdym rokiem stają się one (...)

Czytaj dalej

Wszystko o stojakach reklamowych

marketing, pr, promocja, reklama

Wszystko o stojakach reklamowych

(...) profesjonalnie i atrakcyjnie. Stojaki pozwalające tanim kosztem na ekspozycję dużych materiałów reklamowych są lekkie i nie sprawiają trudności przy ich rozłożeniu. Przykładowe rozmiary grafik prezentowanych na takich stojakach to 180cm x 80cm, 200cm x 120cm, czy 200cm x 150cm.Bardziej zaawansowanym rodzajem stojaków reklamowych jest na przykład stojak obrotowy. Obracają się one wokół własnej osi, przez co mogą przyciągać większą (...)

Czytaj dalej

Hotel w sieci

marketing hoteli, pr, promocja, reklama

Hotel w sieci

(...) marketingowe firm hotelowych skupiają się na stworzeniu strony internetowej, jaka to stanowi dla pensjonatu idealną wizytówkę. Na takiej stronie umieszczona jest oferta firmy, opis pokojów, a także cennik, dzięki czemu klient zostaje w tej kwestii dokładnie poinformowany i wie, czego się spodziewać. Naturalnie na każdej stronie umieszczone są także zdjęcia, które to przedstawiają, w jaki sposób wygląda urządzenie pokoi noclegowych. Rezerwacje onlineNiezwykle ważnym elementem, który to powinien znaleźć (...)

Czytaj dalej

Reklama na ulicy?

marketing, promocja, reklama

Reklama na ulicy?

(...) uzasadnione ekonomicznie, gdyż tego typu marketing nie należy do najtańszych. Co prawda tańszą alternatywą mogą być ogłoszenia wykupione w lokalnej gazecie (czy to płatnej, czy rozdawanej za darmo), to jednak dalej dla większości przedsiębiorców mogą to być spore koszty.Znacznie lepszy rozwiązaniem jest jakakolwiek reklama "na ulicy" - czy to w formie rozwieszonych bilboardów, czy chociażby plakatów. Warto się jednak upewnić, czy miejsca, w których będą wisiały nasze reklamy są miejscami do tego przeznaczonymi! W innym przypadku możemy spotkać się z dotkliwymi karami finansowymi. Jak już dotarliśmy do bilboardów i plakatów, to niemal każda drukarnia tak jak Moloh.pl z (...)

Czytaj dalej

Kim jest "tajemniczy klient"?

marketing, pr, promocja

Kim jest

(...) W czasach niezwykle silnej konkurencji rynkowej, żadna firma nie może sobie pozwolić na stratę klientów. Badania przeprowadzone przez MSPA pokazują jednoznacznie, że za utratę odbiorcy najczęściej winę ponosi niesatysfakcjonujący poziom obsługi. Konieczne było zatem opracowanie obiektywnej metody badania poziomu obsługi klientów, która pozwoliłaby na szybką reakcję i wyeliminowanie słabych punktów.Takim właśnie zadaniom ma podołać metoda zwana mistery shopping. Jest to sposób w stu procentach obiektywny, ponieważ odtwarza prawdziwe odczucia (...)

Czytaj dalej

Outdoor bez tajemnic

marketing, promocja, reklama

Outdoor bez tajemnic

(...) typu indoor mimo mniejszego zasięgu jest pewnego rodzaju dopełnieniem reklamy zewnętrznej ale posiada większą skuteczność. Reklama wewnętrzna nastawia się na inny rodzaj klienta. Są to osoby, które już są w sklepie lub w jego zasięgu. Grupa wiekowa najczęściej stykająca się z reklamą indoor to ludzie młodzi, posiadający odpowiednie zasoby pieniężne. Termin reklama wewnętrzna rozumieć należy jako wszelkiego typu szyldy, systemy wystawiennicze, podświetlane litery przestrzenne, tablice reklamowe, stojaki reklamowe, ekspozytory oraz naklejki i wiele innych. Za pomocą tych narzędzi reklamodawca wzbudza zainteresowanie potencjalnego klienta, buduje świadomość marki lub usługi. Często reklama prezentowana na nośnikach wewnętrznych ma nakłaniać do (...)

Czytaj dalej

Grunt to promocja

marketing, promocja, reklama, systemy reklamowe

Grunt to promocja

(...) wprowadzającą na rynek produkty serii Frugo przeznaczono około 11 milionów, natomiast w przypadku soków firmy DrWitt około trzech. Tak kolosalne kwoty inwestowane nie byłyby jednak niczym, gdyby nie pojawienie się takich wynalazków, jak ekspozytory, na których zainteresowani klienci mogą odszukać produkty danego przedsiębiorstwa, niezależnie czy ma się do czynienia z produktami spożywczymi czy też z produktami kosmetycznymi. Przydatne są także stojaki na plakaty, które można ustawić blisko półek z promocyjnymi produktami czy też przed sklepem. Na popularności zyskują także stojaki (...)

Czytaj dalej

Jak badać opinie klientów?

marketing, promocja, public relations, szkolenia

Jak badać opinie klientów?

(...) zaprojektowany program lojalnościowy czy wdrożone systemy lojalnościowe.Opisywane marketing research, a więc inaczej badania marketingowe, to celowy, obiektywny oraz systematyczny proces działania oraz prezentacji informacji na potrzeby podejmowania decyzji marketingowej. Obiektywny - oznacza, że w badaniach marketingowych stosuje się powszechnie przyjęte standardy i zasady obiektywności, wykorzystując techniki naukowe do interpretacji, analizy a także zbierania danych. Obiektywność może także oznaczać takie ustalenie badań aby nie naprowadzały one na odpowiedź. Systematyczny - oznacza, iż badania marketingowe powinny być profesjonalnie zaplanowane a także przygotowane jako integralna część systemu informacji marketingowej w korporacji (systematyczne, gdyż rynek jest bytem dynamicznym oraz ciągle się zmienia). Proces - a (...)

Czytaj dalej

Mailing w internecie

marketing, pr, promocja

Mailing w internecie

(...) Branża e-commerce w Polsce poddaje się zmianom bardzo gwałtownym. Coraz większy udział w rynku zdobywa sobie email marketing. Z każdym rokiem mailing reklamowy wydaje się być coraz popularniejszy wśród prowadzących sklepy internetowe oraz pośród innych opartych o stronę internetową biznesów. Skąd bierze się taka tendencja oraz jakie morały płyną z tej sytuacji? Jak widać e-mail marketing jest jedną z najbardziej niskokosztowych oraz najefektywniejszych form gromadzenia klientów na nasze usługi albo produkty. Naturalnie efektem ubocznym z uruchomionych kampanii mailingu reklamowego może być stosunkowo znaczna ilość niezamówionej korespondencji i spamu w (...)

Czytaj dalej

Marketing Promocja Reklama Pr Public relations Akcesoria reklamowe Artykuły reklamowe
Copyright © 2008 buytemplates.net. All Rights Reserved. E4.0.1