pr

Produkcja filmowa Warszawa

film, pr, promocja, reklama, video, video marketing

Produkcja filmowa Warszawa

(...) i bardzo pomocne w komunikacji, a przy okazji pozwalają firmie na osiągnięcie prestiżu i uznania na rynku. Dzięki nim, korporacja może przedstawić swoje osiągnięcia, podkreślić atuty i korzyści wynikające ze współpracy oraz przyciągnąć potencjalnych klientów oraz (...)

Czytaj dalej

Wszystko o stojakach reklamowych

marketing, pr, promocja, reklama

Wszystko o stojakach reklamowych

(...) specjalnie skonstruowane stojaki, przyciagają uwagę potencjalnych klientów, zwłaszcza, gdy umieści się je w odpowiednim miejscu. Oczywiście istnieją różnego typu stojaki reklamowe, a to, którego użyjemy, by zaprezentować naszą firmę, zależy od naszych potrzeb i pomysłów.Ceny stojaków służących reklamie są rozmaite. Jednak całkiem niewielkim kosztem możemy nabyć efektowny, lekki stojak, który będzie się prezentować (...)

Czytaj dalej

Hotel w sieci

marketing hoteli, pr, promocja, reklama

Hotel w sieci

(...) przyciągający coraz większą ilość gości szukających wolnych miejsc noclegowych.Jak zastosować marketing hotelowy w sieci?Współcześnie niemalże każdy działający na rynku hotel stosuje w swej taktyce marketing dla hoteli, ponieważ jest to obecnie główne medium komunikacji pomiędzy właścicielami hotelu a potencjalnymi klientami. Co więcej, od takiego marketingu uzależniony jest w dużym stopniu sukces firmy, który to chcąc odnieść wcale nie musi zostać okupiony wysokimi cenami. Ogólne działania (...)

Czytaj dalej

Kim jest "tajemniczy klient"?

marketing, pr, promocja

Kim jest

(...) osoby kupującej. Kwestionariusz badania jest skonstruowany w oparciu o pytania zamknięte, na które można odpowiedzieć tylko "tak" lub "nie", co całkowicie wyklucza relacjonowanie subiektywne.KTO MOŻE BYĆ TAJEMNICZYM KLIENTEM?Osoba przeprowadzająca takie badanie, określana jako tajemniczy klient lub też mianem mystery shopper'a , przed rozpoczęciem pracy musi przejść gruntowne szkolenie, w trakcie którego pozna wszelkie standardy obsługi klienta obowiązujące w danej firmie. Ta wiedza będzie stanowić wytyczne do przeprowadzenia badania. Mystery Shopper (...)

Czytaj dalej

Rodzaje i typy badań z obszaru rynku

badania, marketing, pr

Rodzaje i typy badań z obszaru rynku

(...) Trafniejsze rozpoznanie potrzeb klientów, decydentów i kontrahentów skutkuje zwiększeniem zapotrzebowania na różnego rodzaju płatne badania rynku. Prowadzone przez nas Instytut Badawczy IPC badania rynku pracy wykonuje różnorodne badania rynkowe i badania społeczne pośród różnych grup społecznych oraz zawodowych. Rozsądne podejście marketingowe implikuje fakt, iż używane przez nasz instytut metody badania rynku należą do najbardziej skutecznych w Polsce. Potwierdzeniem tego faktu jest zestaw tekstów w portalach internetowych i periodykach o tematyce marketingowej oraz PR. Znany jest taki typ badań rynku, w którym rolę kluczową odgrywa socjologia społeczna i ewaluacja. Są to tzw. badania ewaluacyjne, jakich przykłady zastosowań odnajdziecie w opublikowanych przez nas zagadnieniach zaprezentowanych na stronie www. Synergia metod używanych w socjologii i dokumentacji badawczej zaowocowało powstaniem (...)

Czytaj dalej

Mailing w internecie

marketing, pr, promocja

Mailing w internecie

(...) pocztowych skrzynkach reklamobiorców. Im przeprowadzana jest bardziej pokaźna ilość kampanii mass mailing tym niestety obniża się ich efektywność. Z jakich powodów się bierze zwiększająca się popularność e-mailing? Okazuje się, iż kontrahenci e-sklepów preferują do porozumiewania się właśnie kanał mailowy. Nie łatwo sobie wyobrazić dziś korzystającego z internetu, który nie posiada dostępu do skrzynki poczty elektronicznej. Jest to w internecie najbardziej rozpowszechniony kanał komunikacyjny. Nowości technologiczne w handlu internetowym typu wideo chat, Skype czy chat zyskują popularność, ale dzieje się to niezwykle wolno. E-mail stale jest najbardziej (...)

Czytaj dalej

Marketing Promocja Reklama Pr Public relations Akcesoria reklamowe Artykuły reklamowe
Copyright © 2008 buytemplates.net. All Rights Reserved. E4.0.1