W 2012 roku Facebook udostępnił wiele nowych, ciekawych formatów reklamowych Ilość użytkowników Facebooka przekroczyła już miliard użytkowników
Kontakt z nami

Napisz

Film pod tytułem 'Facebook Manners and You' zdobył w 2009 roku specjalną nagrodę Webby Award. Film śmieszy m.in. próbą przedstawienia jak mógłby wyglądać Facebook w latach 50-ych XX wieku. Z resztą, obejrzyjcie sami:

Informacje zamieszczone na Facebooku przeglądają nie tylko nasi znajomi, ale np. policja, detektywi, zazdrosny partner, a także obecni czy potencjalni przyszli pracodawcy. Nie warto zatem szkalować i oczerniać na Facebooku lub też prezentować informacji zbyt prywatnych, które mogą być wykorzystane przeciwko nam.

Grafol S.C.
55-330 Pisarzowice, Wrocławska 21
Polska,
Telefon: +48 71 735 17 54, +48 502 382 730 Fax: +48 71 735 17 54
Oto co uchwycił nasz reporter

marketing

promocja

reklama

Outdoor bez tajemnic

Outdoor – pojęcie to można słyszeć coraz częściej lub przeczytać w wielu miejscach odmieniane przez różne przypadki. Outdoorowe jest wszystko to, co można używać na wolnym powietrzu i jest do tego środowiska specjalnie przeznaczone. Jedną z dziedzin łączoną z tym anglojęzycznym pojęciem jest reklama.

Reklama zewnętrzna to od bardzo dawna wykorzystywana, jedna z najbardziej popularnych form promocji. Reklama tego typu opiera się na prostym przekazie, słownej lub wizualnej prezentacji, która gwarantuje dużą częstotliwość odczytu. Reklama zewnętrzna daje dużą skuteczność zapamiętania i kojarzenia marki. Według badań reklama outdoorowa daje wysoki zwrot z raz poniesionej inwestycji, działa przecież 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu.

Reklama typu indoor mimo mniejszego zasięgu jest pewnego rodzaju dopełnieniem reklamy zewnętrznej ale posiada większą skuteczność. Reklama wewnętrzna nastawia się na inny rodzaj klienta. Są to osoby, które już są w sklepie lub w jego zasięgu. Grupa wiekowa najczęściej stykająca się z reklamą indoor to ludzie młodzi, posiadający odpowiednie zasoby pieniężne. Termin reklama wewnętrzna rozumieć należy jako wszelkiego typu szyldy, systemy wystawiennicze, podświetlane litery przestrzenne, tablice reklamowe, stojaki reklamowe, ekspozytory oraz naklejki i wiele innych. Za pomocą tych narzędzi reklamodawca wzbudza zainteresowanie potencjalnego klienta, buduje świadomość marki lub usługi.

Często reklama prezentowana na nośnikach wewnętrznych ma nakłaniać do jakiegoś działania. Jednym z rodzajów są systemy wystawiennicze. Używane najchętniej na konferencjach, targach i promocjach. W skład systemów wchodzą: ścianki reklamowe, bannery, całe stoiska targowe, boxy informacyjne i inne.

Kolejnym bardzo popularnym nośnikiem reklam jest rollup. Głównym założeniem rollupa jest prezentacja firmy a zaletą łatwy i szybki montaż i demontaż, niska masa oraz możliwość nadruku wysokiej rozdzielczości. Rollupy są trwałe i służą firmom kilkanaście lat.

Tablice reklamowe wewnętrzne bardzo często stosowane są w różnego rodzaju biurach i w budynkach użyteczności publicznej. Posiadają funkcję informacyjną i reklamową w niewielkich pomieszczeniach i środkach komunikacji.

Więcej o reklamie indoor i outdoor na stronie grafol.pl.

Zamieścił(a) Faryzeusz, w piątek dnia 24 października 2013r


Marketing Promocja Reklama Pr Public relations Akcesoria reklamowe Artykuły reklamowe
Copyright © 2008 buytemplates.net. All Rights Reserved. E4.0.1