marketing

Wszystko o stojakach reklamowych

marketing, pr, promocja, reklama

Wszystko o stojakach reklamowych

(...) To, jaką reklamę zapewnimy naszej firmie, w znacznym stopniu wpłynie na jej sukces. Jednak w przypadku niewielkich firm nie zawsze możemy przeznaczyć duże pieniądze na kosztowną kampanię reklamową. Bardzo dobrym rozwiązaniem, które nie wymaga dużych nakładów finansowych, jest zastosowanie stojaków reklamowych. Ta forma reklamy jest powszechnie stosowana także przez większe firmy.Materiały reklamowe, których prezentację umożliwiają (...)

Czytaj dalej

Reklama na ulicy?

marketing, promocja, reklama

Reklama na ulicy?

(...) Bardzo często decydując się na reklamę naszej firmy i świadczonych przez nas usług, bądź oferowanych produktów, decydujemy się na skorzystanie z usług agencji marketingowej, której powierzamy podjęcie odpowiednich działań. Warto jednak wiedzieć, że nie każda tego typu agencja oferuje usługi na najwyższym poziomie - często rodzaj wykupionej przez nią reklamy nie jest adekwatny do danej firmy. Skupmy się na mniejszych przedsiębiorstwach i usługach oferowanych na rynku lokalnym. Jak dotrzeć do potencjalnego klienta?Jednym z najprostszych rozwiązań jest wykupienie reklamy w lokalnej stacji telewizyjnej, bądź rozgłośni radiowej. Warto jednak przemyśleć, czy będzie to (...)

Czytaj dalej

Kim jest "tajemniczy klient"?

marketing, pr, promocja

Kim jest

(...) W czasach niezwykle silnej konkurencji rynkowej, żadna firma nie może sobie pozwolić na stratę klientów. Badania przeprowadzone przez MSPA pokazują jednoznacznie, że za utratę odbiorcy najczęściej winę ponosi niesatysfakcjonujący poziom obsługi. Konieczne było zatem opracowanie obiektywnej metody badania poziomu obsługi klientów, która pozwoliłaby na szybką reakcję i wyeliminowanie słabych punktów.Takim właśnie zadaniom ma podołać metoda zwana mistery shopping. Jest to sposób w stu procentach obiektywny, ponieważ odtwarza prawdziwe odczucia (...)

Czytaj dalej

Jak pozyskać nowych klientów przez internet?

generowanie leadów, leady b2b, marketing, public relations, reklama

Jak pozyskać nowych klientów przez internet?

(...) liczyć na dobre efekty. O atrakcyjne przedstawienie oferty powinien zadbać wykwalifikowany personel. Oczywiście doświadczenie w dziedzinie marketingu z pewnością odgrywa tutaj znaczącą rolę. Ważnymi aspektami jest również urok osobisty oraz umiejętności promocyjne. Wyobraźmy sobie sytuację, w której przedstawiciel handlowy nie jest (...)

Czytaj dalej

Outdoor bez tajemnic

marketing, promocja, reklama

Outdoor bez tajemnic

(...) Outdoor – pojęcie to można słyszeć coraz częściej lub przeczytać w wielu miejscach odmieniane przez różne przypadki. Outdoorowe jest wszystko to, co można używać na wolnym powietrzu i jest do tego środowiska specjalnie przeznaczone. Jedną z dziedzin łączoną z tym anglojęzycznym pojęciem jest reklama. Reklama zewnętrzna to od bardzo dawna wykorzystywana, jedna z najbardziej popularnych form promocji. Reklama tego typu opiera się na prostym przekazie, słownej lub wizualnej prezentacji, która gwarantuje dużą częstotliwość odczytu. Reklama zewnętrzna daje dużą skuteczność zapamiętania i kojarzenia marki. Według badań reklama outdoorowa daje wysoki zwrot z raz poniesionej inwestycji, działa przecież 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu. Reklama (...)

Czytaj dalej

Grunt to promocja

marketing, promocja, reklama, systemy reklamowe

Grunt to promocja

(...) Wiadomo, że kluczem do sukcesu większości przedsiębiorstw jest dobrze przemyślana reklama. Nie tylko chodzi o to, by była rozpoznawalna, ale przede wszystkim, by była powszechnie dostępna. Zwraca się uwagę na to, by nie dawała o sobie zapomnieć. Z tego powodu, właściciele większych przedsiębiorstw wydają co roku mnóstwo pieniędzy na plakaty, reklamę w telewizji czy hostessy proponujące próbki towarów. Większość przedsiębiorstw nastawia się na to, że zanim wypuści jakikolwiek produkt na rynek, będzie musiało najpierw sporo zainwestować. Przykładowo, na kampanię reklamową (...)

Czytaj dalej

Kampania linków w Google

google, marketing, reklama

Kampania linków w Google

(...) hasła zgodnego z wybranymi przez Ciebie lub poleconymi przez agencję SEM słowami kluczowymi. Dzięki temu Twój link jest dokładnie dobrana do tego, czym są zainteresowani. To nastawia odbiorców pozytywnie do Twojego linku (link sponsorowany jest mało inwazyjny i odpowiada to wymaganiom internautów) i zwiększa szansę powodzenia! W przeciwieństwie do innych form reklamy internetowej reklama tekstowa w wyszukiwarkach jest akceptowana i przyjazna użytkownikom.Przygotowanie i włączenie kampanii reklamowej to start przygody z linkami sponsorowanymi w Google. Konieczne jest stałe pilnowanie działania kampanii oraz ciągła jej optymalizacja w celu uzyskiwania coraz lepszych wyników (większej liczby akcji, niższych wskaźników odrzuceń, niższych (...)

Czytaj dalej

Jak badać opinie klientów?

marketing, promocja, public relations, szkolenia

Jak badać opinie klientów?

(...) Przystępując do opracowania planu działania kierownictwo powinna dysponować informacjami, jakie umożliwiają uzyskanie rozeznania w sprawach zasadniczych dla firmy, m.in.: na jakim rynku pozycjonować swoją usługę, kiedy produkować, co a także ile, jakie przyjąć kryteria oceny skuteczności nakładów na badania marketingowe rodzaju mystery shopping czyli tajemniczy klient, jak określać akceptację przez konsumentów usług nowo wprowadzonych na rynek a także usług dotychczasowych, jak prawidłowo scharakteryzować kanały dystrybucji, jaką oraz gdzie aktywizację sprzedaży prowadzić.Nadzwyczaj ważne przy badaniach rynkowych są takie elementy jak: programy partnerskie, programy motywacyjne, opinie klienta, badanie satysfakcji klienta, marketing relacji, wybrany system lojalnościowy, rzeczywista jakość obsługi klienta i (...)

Czytaj dalej

Rodzaje i typy badań z obszaru rynku

badania, marketing, pr

Rodzaje i typy badań z obszaru rynku

(...) niezwykle skutecznej metody badań marketingowych. Wyniki badań marketingowych odnośnie pracy z domu oraz zainteresowania nią wśród pracodawców okazały się bardzo ciekawe. Wykonane badania ankietowe pośród reprezentatywnej próby w całej Polsce pracodawców dowiodły, iż nazbyt duża liczba biurokratycznych procedur skutecznie zniechęca do wybierania tego rodzaju zatrudnienia. Na dalsze etapy badań marketingowych a także prac przeprowadzonych w tej tematyce składały się elementy kolejne: wnioski pobadawcze, przygotowanie kwestionariuszy badawczych, działania telemarketingowe, pogrupowanie i podsumowanie rezultatów, konstrukcja próbki badawczej. Zrealizowane badania marketingowe i wyniki zebrane w ankietach dowiodły, że pracodawcy preferują zatrudniać kandydatów do pracy na bazie tradycyjnej umowy o pracę. Nasz ośrodek badań opinii publicznej realizuje badania rynku i opinii publicznej z uwzględnieniem (...)

Czytaj dalej

Mailing w internecie

marketing, pr, promocja

Mailing w internecie

(...) Branża e-commerce w Polsce poddaje się zmianom bardzo gwałtownym. Coraz większy udział w rynku zdobywa sobie email marketing. Z każdym rokiem mailing reklamowy wydaje się być coraz popularniejszy wśród prowadzących sklepy internetowe oraz pośród innych opartych o stronę internetową biznesów. Skąd bierze się taka tendencja oraz jakie morały płyną z tej sytuacji? Jak widać e-mail marketing jest jedną z najbardziej niskokosztowych oraz najefektywniejszych form gromadzenia klientów na nasze usługi albo produkty. Naturalnie efektem ubocznym z uruchomionych kampanii mailingu reklamowego może być stosunkowo znaczna ilość niezamówionej korespondencji i spamu w (...)

Czytaj dalej

Marketing Promocja Reklama Pr Public relations Akcesoria reklamowe Artykuły reklamowe
Copyright © 2008 buytemplates.net. All Rights Reserved. E4.0.1