W 2012 roku Facebook udostępnił wiele nowych, ciekawych formatów reklamowych Ilość użytkowników Facebooka przekroczyła już miliard użytkowników
Kontakt z nami

Napisz

Film pod tytułem 'Facebook Manners and You' zdobył w 2009 roku specjalną nagrodę Webby Award. Film śmieszy m.in. próbą przedstawienia jak mógłby wyglądać Facebook w latach 50-ych XX wieku. Z resztą, obejrzyjcie sami:

Informacje zamieszczone na Facebooku przeglądają nie tylko nasi znajomi, ale np. policja, detektywi, zazdrosny partner, a także obecni czy potencjalni przyszli pracodawcy. Nie warto zatem szkalować i oczerniać na Facebooku lub też prezentować informacji zbyt prywatnych, które mogą być wykorzystane przeciwko nam.

Oto co uchwycił nasz reporter

marketing

promocja

pr

Mailing w internecie

Branża e-commerce w Polsce poddaje się zmianom bardzo gwałtownym. Coraz większy udział w rynku zdobywa sobie email marketing. Z każdym rokiem mailing reklamowy wydaje się być coraz popularniejszy wśród prowadzących sklepy internetowe oraz pośród innych opartych o stronę internetową biznesów. Skąd bierze się taka tendencja oraz jakie morały płyną z tej sytuacji? Jak widać e-mail marketing jest jedną z najbardziej niskokosztowych oraz najefektywniejszych form gromadzenia klientów na nasze usługi albo produkty. Naturalnie efektem ubocznym z uruchomionych kampanii mailingu reklamowego może być stosunkowo znaczna ilość niezamówionej korespondencji i spamu w pocztowych skrzynkach reklamobiorców. Im przeprowadzana jest bardziej pokaźna ilość kampanii mass mailing tym niestety obniża się ich efektywność.

Z jakich powodów się bierze zwiększająca się popularność e-mailing? Okazuje się, iż kontrahenci e-sklepów preferują do porozumiewania się właśnie kanał mailowy. Nie łatwo sobie wyobrazić dziś korzystającego z internetu, który nie posiada dostępu do skrzynki poczty elektronicznej. Jest to w internecie najbardziej rozpowszechniony kanał komunikacyjny. Nowości technologiczne w handlu internetowym typu wideo chat, Skype czy chat zyskują popularność, ale dzieje się to niezwykle wolno. E-mail stale jest najbardziej intuicyjną drogą porozumiewania się w sieci. Ponadto aby zarejestrować się czy też robić zakupy na internetowych aukcjach czy w sklepach internetowych jest wymagane legitymowanie się adresem e-mail.

Do czego wykorzystywany bywa e-mail marketing najczęściej? Na pewno do informowania klienta o statusie jego zakupów - potwierdzenie zamówienia, informacja o wpłynięciu funduszy pieniężnych na koncie sklepu, powiadomienie o dostępności wybranych rzeczy, informacja o wysyłce. Lecz także z pewnością do tego, żeby przesyłać zarejestrowanym kontrahentom - których adresy zawiera nasza baza adresowa e-mail - emailing reklamowy z intrygującymi promocjami, ofertami czy akcjami specjalnymi.

Zamieścił(a) Mikołaj, w dnia 18 grudnia 2012r


Marketing Promocja Reklama Pr Public relations Akcesoria reklamowe Artykuły reklamowe
Copyright © 2008 buytemplates.net. All Rights Reserved. E4.0.1