W 2012 roku Facebook udostępnił wiele nowych, ciekawych formatów reklamowych Ilość użytkowników Facebooka przekroczyła już miliard użytkowników
Kontakt z nami

Napisz

Film pod tytułem 'Facebook Manners and You' zdobył w 2009 roku specjalną nagrodę Webby Award. Film śmieszy m.in. próbą przedstawienia jak mógłby wyglądać Facebook w latach 50-ych XX wieku. Z resztą, obejrzyjcie sami:

Informacje zamieszczone na Facebooku przeglądają nie tylko nasi znajomi, ale np. policja, detektywi, zazdrosny partner, a także obecni czy potencjalni przyszli pracodawcy. Nie warto zatem szkalować i oczerniać na Facebooku lub też prezentować informacji zbyt prywatnych, które mogą być wykorzystane przeciwko nam.

Oto co uchwycił nasz reporter

marketing

promocja

pr

Kim jest "tajemniczy klient"?

W czasach niezwykle silnej konkurencji rynkowej, żadna firma nie może sobie pozwolić na stratę klientów. Badania przeprowadzone przez MSPA pokazują jednoznacznie, że za utratę odbiorcy najczęściej winę ponosi niesatysfakcjonujący poziom obsługi. Konieczne było zatem opracowanie obiektywnej metody badania poziomu obsługi klientów, która pozwoliłaby na szybką reakcję i wyeliminowanie słabych punktów.

Takim właśnie zadaniom ma podołać metoda zwana mistery shopping. Jest to sposób w stu procentach obiektywny, ponieważ odtwarza prawdziwe odczucia osoby kupującej. Kwestionariusz badania jest skonstruowany w oparciu o pytania zamknięte, na które można odpowiedzieć tylko "tak" lub "nie", co całkowicie wyklucza relacjonowanie subiektywne.

KTO MOŻE BYĆ TAJEMNICZYM KLIENTEM?
Osoba przeprowadzająca takie badanie, określana jako tajemniczy klient lub też mianem mystery shopper'a , przed rozpoczęciem pracy musi przejść gruntowne szkolenie, w trakcie którego pozna wszelkie standardy obsługi klienta obowiązujące w danej firmie. Ta wiedza będzie stanowić wytyczne do przeprowadzenia badania. Mystery Shopper udaje się do danej placówki jako zwykły klient i z tego poziomu dokonuje oceny pod kontem wyglądu i czystości punktu, ekspozycji i prezentacji produktów, obsługi klienta i budowania stosunku lojalności klienta wobec firmy lub marki. Wyniki jego pracy zdawane są w formie kwestionariusza zawierającego punktową ocenę poszczególnych zagadnień oraz odpowiedzi twierdzące lub przeczące.
Każdy Tajemniczy Klient powinien w swojej pracy kierować się ustalonym zbiorem zasad, który w szczególności kładzie nacisk na pozytywną motywacje prowadzenia mystery shoppingu.

Zamieścił(a) Florian, w piątek dnia 18 lipca 2014r


Marketing Promocja Reklama Pr Public relations Akcesoria reklamowe Artykuły reklamowe
Copyright © 2008 buytemplates.net. All Rights Reserved. E4.0.1