W 2012 roku Facebook udostępnił wiele nowych, ciekawych formatów reklamowych Ilość użytkowników Facebooka przekroczyła już miliard użytkowników
Kontakt z nami

Napisz

Film pod tytułem 'Facebook Manners and You' zdobył w 2009 roku specjalną nagrodę Webby Award. Film śmieszy m.in. próbą przedstawienia jak mógłby wyglądać Facebook w latach 50-ych XX wieku. Z resztą, obejrzyjcie sami:

Informacje zamieszczone na Facebooku przeglądają nie tylko nasi znajomi, ale np. policja, detektywi, zazdrosny partner, a także obecni czy potencjalni przyszli pracodawcy. Nie warto zatem szkalować i oczerniać na Facebooku lub też prezentować informacji zbyt prywatnych, które mogą być wykorzystane przeciwko nam.

Oto co uchwycił nasz reporter

marketing

promocja

public relations

szkolenia

Jak badać opinie klientów?

Przystępując do opracowania planu działania kierownictwo powinna dysponować informacjami, jakie umożliwiają uzyskanie rozeznania w sprawach zasadniczych dla firmy, m.in.: na jakim rynku pozycjonować swoją usługę, kiedy produkować, co a także ile, jakie przyjąć kryteria oceny skuteczności nakładów na badania marketingowe rodzaju mystery shopping czyli tajemniczy klient, jak określać akceptację przez konsumentów usług nowo wprowadzonych na rynek a także usług dotychczasowych, jak prawidłowo scharakteryzować kanały dystrybucji, jaką oraz gdzie aktywizację sprzedaży prowadzić.

Nadzwyczaj ważne przy badaniach rynkowych są takie elementy jak: programy partnerskie, programy motywacyjne, opinie klienta, badanie satysfakcji klienta, marketing relacji, wybrany system lojalnościowy, rzeczywista jakość obsługi klienta i zaprojektowany program lojalnościowy czy wdrożone systemy lojalnościowe.

Opisywane marketing research, a więc inaczej badania marketingowe, to celowy, obiektywny oraz systematyczny proces działania oraz prezentacji informacji na potrzeby podejmowania decyzji marketingowej. Obiektywny - oznacza, że w badaniach marketingowych stosuje się powszechnie przyjęte standardy i zasady obiektywności, wykorzystując techniki naukowe do interpretacji, analizy a także zbierania danych. Obiektywność może także oznaczać takie ustalenie badań aby nie naprowadzały one na odpowiedź. Systematyczny - oznacza, iż badania marketingowe powinny być profesjonalnie zaplanowane a także przygotowane jako integralna część systemu informacji marketingowej w korporacji (systematyczne, gdyż rynek jest bytem dynamicznym oraz ciągle się zmienia). Proces - a zatem kilka elementów i faz, jakie mają charakter powtarzalny. Celowe - istotne dla podjęcia konkretnej decyzji, do konkretnego problemu.

Funkcje badań marketingowych to w szczególności:

- kontrolna - audit realizacji celu np. kampanii promocyjnej, czy wybrany cel jest realizowany oraz z jakim skutkiem,
- wyjaśniająca - wyjaśnienie powodów oraz powiązań zaistniałej sytuacji, poszukujemy zależności przyczynowo-skutkowych, np. podnosimy cenę i zakładamy, że wywoła to jakąś reakcję, należy zatem to zweryfikować,
- opisowa - pokazuje otoczenie rynkowe (rynku, konkurencji, itp.),
- innowacyjna - szukanie na rynku nowatorskich szans, zmian, rozwiązań na wprowadzanie nowych zadań,
- prognostyczna - polega na prognozowaniu przyszłości na podstawie tego, co było w przeszłości (prognozowanie trendu).

Jednym z narzędzi marketingowych, po którym obowiązkowo trzeba przeprowadzić badania marketingowe są programy partnerskie.

Nasze szkolenia sprzedażowe oraz szkolenia menedżerskie to wsparcie bieżącej pracy zespołu sprzedawców. W wyniku przeprowadzonego szkolenia sprzedażowego zaprojektujemy i przeprowadzimy kompetentne szkolenia warsztatowe w składzie których znajdą się elementy praktyki a także teorii. Część zajęć odbywa się w naturalnym środowisku zakupowym. Typowe mechanizmy psychologiczne obficie pracownicy działu handlowego nauczą się sprzedawać w sposób skuteczny przykładami charakterystycznych zachowań sprzedażowych. Scharakteryzujemy wybrane elementy kultury kontaktu z kontrahentem, jakie tworzą lojalność klientów. Na bazie wiedzy ze szkolenia sprzedażowego kierownicy efektywnie poprowadzą dział handlowy do upragnionego celu a charakteryzujemy.


Zamieścił(a) Henryk, w piątek dnia 13 stycznia 2013r


Marketing Promocja Reklama Pr Public relations Akcesoria reklamowe Artykuły reklamowe
Copyright © 2008 buytemplates.net. All Rights Reserved. E4.0.1