W 2012 roku Facebook udostępnił wiele nowych, ciekawych formatów reklamowych Ilość użytkowników Facebooka przekroczyła już miliard użytkowników
Kontakt z nami

Napisz

Film pod tytułem 'Facebook Manners and You' zdobył w 2009 roku specjalną nagrodę Webby Award. Film śmieszy m.in. próbą przedstawienia jak mógłby wyglądać Facebook w latach 50-ych XX wieku. Z resztą, obejrzyjcie sami:

Informacje zamieszczone na Facebooku przeglądają nie tylko nasi znajomi, ale np. policja, detektywi, zazdrosny partner, a także obecni czy potencjalni przyszli pracodawcy. Nie warto zatem szkalować i oczerniać na Facebooku lub też prezentować informacji zbyt prywatnych, które mogą być wykorzystane przeciwko nam.

Grafol S.C.
55-330 Pisarzowice, Wrocławska 21
Polska,
Telefon: +48 71 735 17 54, +48 502 382 730 Fax: +48 71 735 17 54
Oto co uchwycił nasz reporter

marketing

promocja

reklama

systemy reklamowe

Grunt to promocja

Wiadomo, że kluczem do sukcesu większości przedsiębiorstw jest dobrze przemyślana reklama. Nie tylko chodzi o to, by była rozpoznawalna, ale przede wszystkim, by była powszechnie dostępna. Zwraca się uwagę na to, by nie dawała o sobie zapomnieć. Z tego powodu, właściciele większych przedsiębiorstw wydają co roku mnóstwo pieniędzy na plakaty, reklamę w telewizji czy hostessy proponujące próbki towarów.

Większość przedsiębiorstw nastawia się na to, że zanim wypuści jakikolwiek produkt na rynek, będzie musiało najpierw sporo zainwestować. Przykładowo, na kampanię reklamową wprowadzającą na rynek produkty serii Frugo przeznaczono około 11 milionów, natomiast w przypadku soków firmy DrWitt około trzech. Tak kolosalne kwoty inwestowane nie byłyby jednak niczym, gdyby nie pojawienie się takich wynalazków, jak ekspozytory, na których zainteresowani klienci mogą odszukać produkty danego przedsiębiorstwa, niezależnie czy ma się do czynienia z produktami spożywczymi czy też z produktami kosmetycznymi.

Przydatne są także stojaki na plakaty, które można ustawić blisko półek z promocyjnymi produktami czy też przed sklepem.

Na popularności zyskują także stojaki na ulotki, jednakże je wystawia się wyłącznie na przestrzeni sklepowej. Ulotki zawierają o wiele więcej informacji niż plakaty, dlatego wzięcie jej jest o wiele wygodniejsze dla potencjalnego klienta. Swój przyszły wybór mogą przedyskutować z rodziną czy przyjaciółmi. Stojaki reklamowe są niezwykle istotnym elementem polityki marketingowej większości przedsiębiorstw. Można na nich umieszczać nie tylko informacje promocyjne, ale także konkursy i potencjalne informacje o akcjach charytatywnych prezentowane przez dane przedsiębiorstwa.

Niezwykle ciekawym pomysłem na oryginalną reklamę, która zwraca na siebie uwagę, jest reklama z liter przestrzennych, często również podświetlanych - najczęściej mocowana do ściany budynku.

Systemy wystawiennicze mają mnóstwo zalet, jednakże trzeba uważać, żeby reklamy na nich wystawiane nie łamały podstawowych zasad etyki biznesu, ponieważ w przeciwnym razie można narazić się na procesy sądowe. Do takich problematycznych kwestii należy m.in.: oczernianie konkurencji czy przekłamywanie informacji dotyczących własnych produktów.

Więcej informacji na temat innowacyjnych systemów reklamowych odnaleźć można na stronie http://www.grafol.pl.

Zamieścił(a) Jaga, w piątek dnia 25 września 2013r


Marketing Promocja Reklama Pr Public relations Akcesoria reklamowe Artykuły reklamowe
Copyright © 2008 buytemplates.net. All Rights Reserved. E4.0.1